mandag den 23. maj 2011

Vive la Vie, George Town

Her om sommeren kommer der jævnligt store dejlige yachts forbi København, og de lægger gerne til ved Amaliehaven. I dag så jeg en rigtig lækker en af slagsen, nemlig "Vive la Vie" som har hjemhavn i George Town på Cayman Islands, så jeg tog lige et par billeder. Det er et imponerende syn, og man kan ikke lade være med at drømme, når man ser sådan en yacht. Det må jo være fantastisk at have sådan en fætter til rådighed og bare sejle havene tynde på jagt efter nye oplevelser i nye lande. Vive la Vie er bygget på det tyske værft Lürssen som også har bygget yachten SKAT, som er en fast gæst ved Amaliehaven i København hver sommer. På værftets hjemmeside kan man i øvrigt både se en video samt flere billeder af Vive la Vie, som de skriver er bygget i 2008, så det er et forholdsvis nyt skib. Det er første gang jeg ser Vive la Vie, men jeg håber bestemt ikke, at det bliver sidste gang, jeg ser denne fantastiske yacht. Nyd lige billederne:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar