torsdag den 12. maj 2011

Melodi Grand Prix 2011- Vinder Danmark?

I tirsdags indledtes semifinalerne i Europæisk Melodi Grand Prix 2011, og i aften sendes anden del af semifinalerne, hvor Danmark er med. På lørdag er der så den store finale, hvor den endelige vinder findes, og det store spørgsmål er selvfølgelig: Vinder Danmark Melodi Grand Prix 2011? Alle de sange der har været præsenteret indtil videre, mener jeg ikke vil kunne hamle op med det danske bidrag, og hvis resten af sangene - altså dem der bliver præsenteret i aften - er af samme lave kvalitet, så mener jeg, at der er en god chance for, at Danmark vinder Melodi Grand Prix 2011.

Jeg tror nok, at der allerede er udgivet en CD med de forskellige sange, men hvis der er, så har jeg i hvert fald ikke hørt den. Jeg foretrækker at høre sangene første gang, når de bliver præsenteret, da jeg synes, det giver en bedre oplevelse af showet. Der er kun få timer til det hele går løs igen med anden runde af semifinalerne, og derefter vil vi være meget klogere på, hvor gode chancerne er for, at Melodi Grand Prix 2011 har Danmark som vinder. Som mange sikkert kan huske, så var der problemer med teknikken under semifinalen i tirsdags, og den danske kommentator måtte kommentere showet i sin mobiltelefon, mens teknikere kæmpede forgæves for at få lyden til at virke. Vi må håbe, at problemerne er løst til i aften, så kommentatoren får bedre arbejdsvilkår, når han skal kommentere anden del af semifinalerne af Europæisk Melodi Grand Prix 2011.

Selve finalen finder som sagt sted på lørdag, og hvis Danmark vinder Grand Prixet, så er reglerne jo sådan, at det så bliver os der skal være værter ved næste års Melodi Grand Prix, og det kunne jo være sjovt, hvis det kommer til at finde sted i København i 2012. Indtil videre må vi væbne os med tålmodighed, og krydse fingre for, at det bliver Danmark der vinder Melodi Grand Prix 2011, som vi har fortjent.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar