fredag den 1. april 2011

Cirkus Arena er i København

Så er det igen blevet tid til cirkus i København. Cirkus Arena er i byen og har i disse dage forestillinger i Bellahøj ved København. Jeg ved ikke om man skal være en barnlig sjæl for at holde af det, men personligt hører jeg til dem der elsker cirkus. Det er dejligt afslappende bare at lade sig underholde af de mange sjove indslag, og jeg tror aldrig at jeg bliver træt af det.

Jeg kan huske, at dengang jeg var barn, så stod der folk fra cirkus udenfor skolen og uddelte rabatkuponer, så man kunne komme billigere ind. Det var altid en oplevelse at se dyrene udføre kunster og se de sjove klovne med deres finurlige indslag. Der er noget helt specielt ved at gå i cirkus som jeg ikke synes man finder andre steder. Stemningen under en cirkusforestilling er helt ubeskrivelig, og man er altid i godt humør, når man går hjem.

Jeg skal i hvert fald ind og se en af forestillingerne i år, når Cirkus Arena er i byen, inden de drager videre på deres turne rundt i Danmark. Hvis du vil læse mere om forestillingen eller se hvordan du bestiller biletter, så kan du læse mere på Cirkus Arenas hjemmeside.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar