fredag den 15. april 2011

Graceland Randers er åbnet i dag

I dag er Graceland Randers åbnet, og initivtager til huset Henrik Knudsen så forståeligt nok svært stolt ud, da han blev interviewet til TV2 News i anledning af åbningen. Der er tale om en kopi af Elvis Presleys hjem, Graceland, og det har kostet 26 millioner at opføre. Der er simpelthen alt hvad hjertet kan begære af Elvis Presley effekter, og jeg vil tro, at de fleste danske Elvis fans på et tidspunkt vil besøge Graceland Randers. Man behøver dog ikke at være kæmpe fan af Elvis for at besøge stedet. Som Henrik Knudsen sagde, så har ganske almindelige mennesker også en interesse i at lære om den kultur, som vi er en del af.

Jeg synes, det er et brandgodt initiativ, og Randers har nu fået endnu en attraktion, som vi københavnere kan være misundelige over. Jeg vil i hvert fald overveje at lægge vejen omkring Graceland Randers, og det kan jo passende kombineres med et besøg i Randers Regnskov. Jeg ønsker Randers samt alle danske Elvis fans tillykke med stedet, og jeg er sikker på, at Graceland Randers vil vise sig at blive en kæmpe succes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar