søndag den 3. april 2011

Hvornår kommer der tattoo på Rosenborg igen?

Jeg kan lige så godt indrømme det med det samme: Jeg elsker tattoo, og jeg elsker sækkepiber. Jeg var engang til Tattoo i Edinburgh, og det var en oplevelse som jeg aldrig glemmer. Derudover har jeg flere gange været til Tattoo på Rosenborg i København, og det har bestemt også været en stor oplevelse hver gang. Sidst jeg var til Tattoo i København var ved Den Kongelige Livgardes 350 års jubilæum i 2008. Kronprinsparret var der også, og de så ud til at nyde hvert sekund lige så meget som jeg gjorde.

Sidste år ville jeg gerne have været til tattoo på Rosenborg igen, men der var tilsyneladende ikke noget. Og så er det at jeg godt kunne tænke mig at vide, hvornår der kommer tattoo på Rosenborg igen. Er de holdt helt op med at lave det, eller holder de bare en pause. Hvis der er nogen der ved noget, så må I meget gerne skrive en kommentar. Det eneste jeg kan finde på nettet er siden Danish Military Tattoo, som handler om det arrangement der var der i 2008, og siden ser ikke ud til at være blevet opdateret siden da. Så hvis nogen ligger inde med viden om, hvornår det igen bliver muligt at komme til tattoo ved Rosenborg Slot i København, så hører jeg meget gerne om det.

1 kommentar: