tirsdag den 5. april 2011

Mascha Vang åbner sit hjem

Jeg sad her til formiddag og så et program på Kanal 5 som hedder 4-Stjerners Middag. I dag var det Mascha Vang der åbnede sit hjem for et lille middagsselskab, og gæsterne var Morten Løkkegaard, Bill Holmberg og Karen Simonsen. Mascha Vang havde lavet en særdeles spændende forret bestående af sushi som var serveret på en halvnøgen blindfolded kvinde. Jeg synes, det var et virkelig originalt påfund, og gæsterne så da også ud til at nyde det. Den sushidækkede kvinde lå på gulvet i Maschas lejlighed, og gæsterne måtte således også sidde på gulvet, mens forretten blev indtaget. Jeg kan ikke lade være med at tænke på den kvinde der lå på gulvet med bind for øjnene, mens folk spiste sushi fra hendes krop. Det må være en virkelig mærkelig fornemmelse. Hun formåede dog at ligge helt stille og urørlig mens Mascha Vangs gæster tog for sig af den lækre sushi som var placeret på hendes nøgne hud. Jeg ved ikke, hvordan man får den idé at servere sushi på en næsten nøgen kvindekrop, men det var virkelig genialt.

Jeg er fuld af beundring over Mascha Vang. Hun virker utrolig sympatisk, og jeg har da også indtryk af, at hun generelt er en ret populær person. En ting som jeg i særlig grad sætter pris på ved Mascha Vang er, at hun næsten altid smiler. Det har en utrolig smittende effekt, og man bliver altid i godt humør, når man ser hende. Derudover virker hun også som en ret intelligent pige, og så kommer man jo heller ikke udenom, at Mascha Vang faktisk er ret køn.

Hvornår Mascha Vang egentlig gik hen og blev kendt, er ikke helt klart for mig, men jeg ved i hvert fald så meget som, at det var fordi hun engang deltog i noget reality-TV. Der er masser af mennesker som deltager i alverdens TV-udsendelser uden at blive kendte, men når Mascha Vang har opnået den popularitet som hun har, så er jeg sikker på, at det har noget at gøre med hendes helt fantastiske udstråling. Jeg synes, det er godt, at der er kommet den slags reality-TV, så folk med udstråling og karisma har mulighed for at komme til syne i medielandskabet, selv om de måske har en anden profession end skuespiller eller politiker. Tænk på en mand som Biker Jens - han har i den grad karisma, og han blev kendt fordi han deltog i en TV-udsendelse - vistnok Robinson Ekspeditionen, så vidt jeg husker. Hvis ikke den udsendelse havde været der og gjort han kendt, så havde der i stedet for ham været en eller anden kedelig vært på de udsendelser som Biker Jens senere lavede. På samme måde med Mascha Vang. Hvis ikke hun havde haft muligheden for at komme til syne i et TV-program med "almindelige mennesker", så var der ingen der havde fået øje på hende, og vi var gået glip af en spændende og karismatisk medie-personlighed.

Hvis du vil lære Mascha Vang bedre at kende, eller blot er nysgerrig efter at vide, hvad der sker i hendes liv, så har hun sin egen blog på MSN Starlounge. Den er faktisk et besøg værd, for udover at hun er en pige med stil, så skriver hun faktisk også ret underholdende. Og hvis du er helt fanatisk omkring hende, så læg også vejen forbi Wikipedias korte artikel om hende. En stor hilsen til Mascha herfra, og jeg håber hun bliver ved med at være synlig i medierne i mange år fremover.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar