fredag den 8. april 2011

Morten DD Hansen - Bidt af naturen

Hvis du ikke ved hvem Morten DD Hansen er, prøv at se programmet "Bidt af naturen" på DR1, næste gang det kommer. Så vidt jeg husker, er han naturvejleder, og han er i den grad bidt af naturen. Jeg har aldrig tidligere i mit liv set nogen der kan blive så begejstret over så lidt. Selv den mindste lille ting han finder kan få ham til at strømme over af glæde. Om det er en sneloppe, en salamander eller en mus gør ingen forskel for Morten DD som kommer med helt vilde glædesudbryd. Jeg vil tro, at det sådan ca. er en gang hvert minut at han kommer med sine glade udbryd, og det er ret sjovt at se på.

Normalt er jeg ikke den der har den helt store interesse for insekter eller små dyr, men når Morten DD fortæller om dem, så kan man ikke lade være med at følge med. Den mand er simpelthen altid glad - i hvert fald når han er ude i naturen, som han jo tilsyneladende er fuldstændig bidt af. Jeg ved ikke om Morten DD er i familie med Erann DD, men tanken er nærliggende.

Jeg synes, det er herligt med sådan nogle mennesker der altid er glade. Morten DD sprudler simpelthen af glæde, og man kan ikke lade være med at blive i godt humør, når man ser ham. Jeg tror ikke, at hans udsendelser kan få mig til at blive bidt af naturen - i hvert fald ikke i samme grad som ham, men det er også lige meget. Han er simpelthen den sjoveste studievært der findes, så hvis du endnu ikke har set Morten DD Hansen, så skynd dig at tjekke programoversigten for DR1, så du kan se, hvornår han igen er på skærmen, for Morten DD er simpelthen en oplevelse værd! I øvrigt har han en blog, hvor han skriver om naturen, så læg vejen forbi, hvis du vil læse lidt om, hvad der optager ham for tiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar