tirsdag den 12. april 2011

Black Business - forretning i Afrika

Her til eftermiddag var der et program på DR2 som hed Black Business. Det var den anden udsendelse i en række på tre. Det handler om unge mennesker som er draget til Afrika for at gøre forretning, og det er virkelig spændende at se, hvordan de griber det an. Jeg er fuld af beundring over folk som har modet til at drage udenlands og satse alt på at få en forretning op at køre. Black Business er virkelig et godt program, og jeg er sikker på, at det kan give inspiration til mange unge mennesker som går og spekulerer på, om de mon skulle forsøge sig som selvstændige. Jeg håber, at jeg får lejlighed til at se det tredje program i rækken af Black Business, og jeg tager hatten af for de unge mennesker, som har kastet al frygt overbord og har prøvet lykken som selvstændige i Afrika.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar