lørdag den 23. april 2011

Master Fatman

Hvis jeg siger Morten Lindberg, så siger det dig sikkert ikke noget som helst. Hvis jeg derimod siger Master Fatman, så ved du helt sikkert godt, hvem det er jeg taler om. Begge navne dækker over den samme person, nemlig hele Danmarks tykke mand, selveste Master Fatman. Så vidt jeg husker, så var jeg teenager dengang jeg første gang hørte om ham, og i flere årtier har han formået at være synlig i medierne. Han har deltaget i Dansk Melodi Grand Prix, haft sit eget parti, Det Kosmiske Parti, været foredragsholder, DJ samt en lang række andre ting.

Derudover har Master Fatman et par børnehaver i favelaerne i Brasilien. Der var vist på et tidspunkt lidt snak om, at han ikke havde været omhyggelig nok med papirarbejdet, men så vidt jeg ved, kører det fint nu. Det er bestemt ikke en overdrivelse at sige, at Master Fatman breder sig over mange ting, og at han har mange jern i ilden. Mest kendt er han nok for sin altoverstrømmende kærlighed til alle mennesker, og sin lidt hippieagtige stil. I øvrigt er han helt og aldeles uhøjtidelig, og han er ikke bange for at gøre nar af sig selv. Han tror på kosmisk kærlighed, og han spreder kosmisk kærlighed overalt hvor han kommer frem.

Tænk hvis alle var på samme måde som masteren, så ville der ikke være nogle krige eller konflikter i verden. Alle mennesker på jorden ville leve i kosmisk kærlighed og i harmoni med hinanden. Master Fatmans kosmiske kærlighed burde udbredes til hele verden, så folk kunne gå rundt og kramme hinanden i stedet for at slås. Jeg er stor fan af Master Fatman, og hans livssyn. Hvis han stillede op til folketingsvalg, så tror jeg faktisk, at jeg ville overveje at stemme på ham, for vi har brug for fredelige individer som ham.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar