onsdag den 13. april 2011

Kongelig barnedåb 2011

Så er det i morgen, at der er kongelig barnedåb. Det er Kronprinsparrets to tvillinger der skal døbes, og det foregår i Holmens Kirke i København i morgen, torsdag d. 14. april 2011. Det er Erik Norman Svnedsen der skal forestå dåben, og da han jo har erfaring på det område, skal det nok gå godt. Efter selve barnedåben er der dåbsfest på Amalienborg, hvor Kongehusets venner og familie er inviteret.

Der er mange der har spekuleret i, hvad tvillingerne skal hedde, og jeg har hørt, at man hos bookmakerne ligefrem kan spille på, hvilke navne de kongelig børn får. Jeg er helt sikker på, at Kronprinsen og Kronprinsessen har fundet nogle gode navne til de to tvillinger, og selv om jeg ikke tror, at jeg vil sidde klæbet til skærmen, så vil jeg helt sikkert kigge lidt på fjernsynet af og til i løbet af eftermiddagen, når barnedåben bliver sendt.

På TV2 bliver den kongelige barnedåb dækket af Natasja Crone og Jes Dorph-Petersen, og jeg er helt sikker på, at de nok skal gøre det godt. Der kommer selvfølgelig en masse interviews, og hvis jeg kender dem ret, så har de også alverdens eksperter i studiet til at fortælle om alle detaljer vedrørende den kongelige barnedåb.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar