mandag den 4. april 2011

Afstemningen til DANSK Fashion Awards starter i dag

Go' morgen Danmark havde her til morgen besøg af Kim Grenaa og Uffe Buchard som begge er begge kreative direktører virksomheden GrenaaBuchard. De to modebosser er formentlig dem i Danmark som ved mest om mode, og de er begge spændende og karismatiske personligheder, så det er altid en fornøjelse at se dem. Som de fleste ved, er Kim Grenaa og Uffe Buchard bagmændene til DANSK Magazine som nok er Danmarks hotteste magasin indenfor mode og fashion. Desværre er jeg ikke selv hot nok til at læse det, men jeg har alvorligt overvejet at købe et abonnement til min kæreste, da jeg er sikker på, at det vil falde i god jord.

Årsagen til at modebosserne Grenaa og Buchard var i Go' morgen Danmark i dag, er at DANSK Fashion Awards finder sted 1. juni med sangerinden Medina som vært. Valget af Medina er bestemt ikke nogen tilfældighed. Ifølge Uffe Buchard er Medina et stilikon, og hun optræder i masser af modeblade. Jeg glæder mig til at høre, hvordan DANSK Fashion Awards forløber, og jeg er sikker på, at Medina vil være den perfekte vært for sådan et arrangement.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar