torsdag den 31. marts 2011

Patrick Nielsen bokser på lørdag i Herning

Den unge bokser, Patrick Nielsen, bokser på lørdag. Det er på TV2 Fight Night at boksetalentet deler øretæver ud, når han skal møde Gary Boulden fra England. Patrick Nielsen er en meget lovende bokser, og har indtil videre vundet alle sine kampe som professionel. Det skal nok blive en spændende kamp, specielt fordi Gary Boulden også har en fin statistik bag sig i sin professionelle karriere, så det kan meget vel blive lidt af en prøvelse for begge parter.

Og hvor skal man så tage hen for at se Patrick Nielsen bokse på lørdag? I Herning Kongrescenter! De jyder sætter sig efterhånden på alt, men det er også fair nok, selv om det betyder at københavnske bokseinteresserede er nødt til at krydse storebælt, hvis de vil se kampen live. Jeg skal ikke selv til Herning og se Patrick Nielsen bokse, og faktisk er jeg ikke engang sikker på, at jeg når at se det på TV, da jeg skal til en festlig sammenkomst på lørdag, men hvis situationen tillader det vil jeg tage hjem tidligt nok til at jeg kan se når Patrick Nielsen bokser løs på englænderen oppe i Herning. Du kan se TV2s programoversigt her, hvor du også kan finde lidt omtale af programmet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar