fredag den 1. april 2011

Copenhagen Ink - Tatoveringsfestival i København

I disse dage afholdes Copenhagen Ink Festival i København. Det er en kæmpe tatoveringsfestival, og det foregår i en af Carlsbergs gamle bryggerihaller i København. Der er boder fra forskellige kropsudsmykningsbutikker, og jeg er sikker på, at sådan en festival nok skal tiltrække en masse folk med interesse for tatoveringer. En af festivalens gæster er The Lizardman fra Texas som er verdensberømt for sine omfattende kropsudsmykninger og kropsændringer. Han har sin egen hjemmeside, hvor du kan læse mere om ham.

Selv hører jeg til dem der synes, at tatoveringer er smukke, og jeg nyder at studere en flot tatovering. På den anden side er jeg for meget kylling til, at jeg selv tør lade mig tatovere. Jeg synes det er en rigtig god idé med en tatoveringsfestival, og selv om mit program for weekenden er en smule stramt, så vil jeg prøve om jeg kan få tid til at slå vejen forbi den store tatoveringsfestival og beundre de mange tatoveringer og forskellige andre former for kropsudsmykning, som jeg er sikker på, at der vil være masser af. Hvis du vil læse mere om tatoveringsfestivalen, så har Copenhagen Ink Festival en hjemmeside, hvor du kan læse en masse om arrangementet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar