torsdag den 21. april 2011

Jill fra Big Brother er stadig glad og ligner sig selv

I dag havde Go' morgen Danmark besøg af Cecilie Kvist som deltog i Paradise Hotel i 2009 og Jill Liv Nielsen som vandt Big Brother i 2001. De var der i anledning af den store mediebevågenhed omkring Amalie og Peter samt andre reality-stjerner.

Jeg har aldrig set Paradise Hotel, så jeg kender ikke noget til Cecilie, men jeg fulgte med i den første sæson af Big Brother, hvor Jill vandt, så hende har jeg set en del på skærmen - men altså for 10 år siden. Det var sjovt at se Jill igen, og hun virkede lige så glad og positiv, som hun gjorde dengang. Hun fortalte bl.a. om, hvordan hun havde det med sit lidt specielle kælenavn, som hun fik i forbindelse med Big Brother. Jill arbejder nu som terapeut, og det virker som om, at hun har et godt liv.

Jill var en af de allerførste reality-stjerner her i Danmark, og det var sjovt at se, hvordan det var gået hende, nu hvor det er ti år siden, at hun deltog i Big Brother. Jeg kan huske, at hun var min favorit dengang, og der må jo have været andre som også har haft hende som favorit, siden hun gik hen og vandt. Jeg havde egentlig glemt alt om Big Brother Jill, så det var sjovt at hun pludselig var på skærmen igen. Hun ligner sig selv, og det var rart at se, at hun ikke er gået psykisk ned som følge af den store mediebevågenhed, som hun pludselig blev udsat for dengang. Stor hilsen til Jill herfra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar