tirsdag den 29. marts 2011

Danmark ifølge Bubber: Gunslingers - ægte cowboys

På torsdag kommer der igen Danmark ifølge Bubber, og denne gang skal han prøve rollen som cowboy. Det er foreningen Gunslingers der er værter, når Bubber får lov til at lege cowboy. Gunslingers er en forening som dyrker country kulturen, og deres hjemmeside giver indtryk af, at det nærmest er en livsstil for medlemmerne. Bubber skal helt sikkert nok få en sjov oplevelse.

Jeg synes det er dejligt, når mennesker tør smide hæmningerne, og bare gøre som de har lyst. Jeg har stor respekt for medlemmerne af Gunslingers som giver sig selv lov til at lege cowboys uden at tænke på, hvad andre måtte tænke. Jeg glæder mig til at se Bubber som cowboy, og jeg synes det er dejligt, at han er så åben og imødekommende overfor alle mulige forskellige mennesker. Jeg skal i hvert fald se Danmark ifølge Bubber når det kommer på torsdag. Det er på TV2 kl. 20.50, og hvem ved - måske får man selv lyst til at slå sig løs som cowboy med lædervest seksløber og det hele.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar