onsdag den 16. marts 2011

Sarah er min (nye) favorit i X-factor

Som jeg skrev tilbage i januar måned, så var Kjell min favorit i X-factor. Han røg som bekendt ud tidligt i forløbet, så nu er Sarah min nye favorit. Jeg synes hun er en helt fantastisk sangerinde, og hendes udstråling er også helt i top. Hvis Sarah var min datter, så ville jeg sgu være stolt. Tænk at kunne optræde med så stor autoritet i så ung en alder - det er der ikke mange der kan. Så vidt jeg husker er hun kun 15 år, og hun optræder i X-factor som om hun både ejer scenen og hele salen. Sarah kan i den grad tryllebinde publikum, og hun har en god sangstemme og synger virkelig godt. Det er simpelthen en fornøjelse at se og høre hende optræde.

Jeg håber ikke, at de interne drillerier mellem dommerne kommer til at betyde, at Sarah ryger ud, for det har hun i hvert fald ikke fortjent. Jeg ser hende bestemt som favorit til at vinde X-factor. Udlandet har også fået øjnene op for Sarah, og det er højst usædvanligt for en dansk X-factor deltager, og så endda så tidligt i forløbet. Jeg tror faktisk aldrig det er sket tidligere. Man kan læse om danske Sarah på AFTERELLEN.com, den kendte blogger Perez Hilton har også skrevet om danske Sarah, og hun bliver omtalt flittigt mange andre steder. Den 15-årige X-factor deltager er allerede vidt berømt, selv om hun endnu ikke har vundet!

Så på fredag vil jeg sidde klar ved skærmen og heppe på min favorit. Det vil virkelig være ærgerligt, hvis Sarah ryger ud, for hun har bestemt potentiale til at få en international karriere, og det ville jo være dejligt med endnu en dygtig dansker som kan gøre sig bemærket ude i den store verden. Jeg tør slet ikke tænke på, hvad hun kan udvikle sig til over de kommende år. Hun har i den grad X-factor, og det er jo det som programmet handler om! Vi har god grund til at være stolte over Sarah, og jeg ønsker hende held og lykke på fredag når X-factor igen ruller over skærmen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar