lørdag den 26. marts 2011

På hvilken kanal bliver landskampen sendt?

Hvis du ligesom jeg har spurgt dine venner og familie om, hvilken kanal der sender landskampen i aften, så kommer svaret her. Fodboldlandskampen mellem Norge og Danmark i aften d. 26/3-2011 bliver sendt på TV-kanalen TV3 Puls. Heldigvis kan jeg selv se den kanal, så jeg skal nok få set landskampen i aften, men det er ikke alle som kan det, så der er nok nogle der får travlt med at invitere sig selv på kaffe i aften hos de af deres venner der kan se landskampen.

Kampen mellem Norge og Danmark starter kl. 20.00 i aften, men man kan allerede følge med på TV3 Puls fra kl. 19.00. Personligt hører jeg til dem som først sætter mig ved skærmen, når kampen begynder, men jeg kender flere som er så bidt af det, at de skal have det hele med, og de sidder klar ved skærmen allerede kl. 19.00. Du kan selv se programoversigten for TV3 her, hvor der også er lidt omtale af den vigtige kamp. Og hvis du hører til dem der ikke interesserer sig for forbold, så tænk dig om en ekstra gang inden du ringer til folk i aften, hvor der er landskamp, så du ikke risikerer at forstyrre folk midt i kampen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar