fredag den 18. marts 2011

Sarah gik videre til finalen

Som jeg tidligere har skrevet, så er Sarah min favorit i X-factor. Derfor var jeg også glad for at se, at hun gik videre i dag, hvor der var semifinale. Dommerne sagde, at hendes vokal ikke er verdens bedste, men det ændrer ikke ved, at hun i mine ører har en helt vildt fed stemme. Jeg elsker at høre Sarah synge, og det var dejligt at se, at seerne havde stemt hende videre til finalen.

Udover Sarah gik også Babou og Annelouise videre til finalen, som afholdes i parken næste fredag. Patricia blev stemt ud af X-factor, men hun tog det flot, og jeg er sikker på, at vi kommer til at høre mere til hende i fremtiden. Faktisk synes jeg, at alle fire semifinaledeltagere var utrolig gode. De er fire spændende personligheder, og jeg synes generelt sangvalget var fint.

Jeg er spændt på at høre, hvilke sange der er valgt til finalen. Jeg er dog sikker på, at Cutfather nok skal finde noget godt frem til Sarah, og hvis hun fortsætter i samme stil som hun har vist indtil nu, så skulle der være en god chance for, at Sarah vinder X-factor 2011. Jeg glæder mig til X-factor finalen i parken på fredag, og jeg krydser fingre for min favorit!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar