lørdag den 19. marts 2011

Herresmykker er moderne

Jeg har lagt mærke til, at flere og flere mænd er begyndt at gå med smykker, så jeg tillader mig i al stilfærdighed at konkludere, at herresmykker er ved at blive moderne. Herresmykker adskiller sig fra kvindesmykker ved at være mere rå i det, og jeg synes såmænd også, at det ser meget smart ud. Det virker ikke som om, at guld og sølv er så udbredt indenfor herresmykker, men derimod har jeg set mange som ser ud til at være lavet af læder og/eller stål.

Nu har jeg aldrig selv gået med smykker, og jeg forestiller mig, at de må være til gene i det daglige. Et armbånd må da være irriterende at have på, når man skal vaske hænder, men det kan selvfølgelig være, at det bare er et spørgsmål om tilvending. I virkeligheden er det vel bare ligesom at have et ur på, og selv om jeg ikke har gået med ur på armen i mange år, så kan jeg da huske, at jeg gjorde det for år tilbage, og dengang var det så vidt jeg husker ikke generende at have på. Under alle omstændigheder så tror jeg ikke at jeg vil begynde at gå med herresmykker, heller ikke selv om det er moderne. Men smart ser det ud!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar