fredag den 25. marts 2011

Sarah har vundet X-factor 2011

Så er X-factor finalen overstået, hvor det blev afgjort hvem der vandt X-factor 2011, og som mange havde regnet med, så blev det Sarah fra Herlev der løb af med sejren. Showet blev indledt med at de tre finalister optrådte i selskab med Take That, og det var en virkelig god indledning på X-factor finalen. Det blev også til et gensyn med nogle af de X-factor deltagere som blev stemt ud tidligere i forløbet, bl.a. Kjell der atter en gang beviste, at han har en virkelig fantastisk stemme. Som jeg tidligere har skrevet, så var Kjell min oprindelige favorit, men da han røg ud blev Sarah min nye favorit til at vinde X-factor.

Sarah lagde ud med sin egen fortolkning af Lady Gagas berømte sang, Pokerface, og hun fik hele Parken til at eksplodere. Allerede ved dette første nummer beviste hun, at hun i den grad har X-factor. Hendes næste optræden foregik i selskab med Car Park North, og det var om muligt en endnu større succes end den første sang. Sarah viste med sin optræden, at hun simpelthen er født til at stå på en scene, og at hun fortjente at vinde X-factor.

Annelouise optrådte sammen med sangerinden Fallulah, og hun udmærkede sig ved at have en helt fantastisk stemme. Jeg synes dog ikke, at hun brændte helt igennem, men måske havde det noget at gøre med sangvalget. Babou optrådte i selskab med Aqua, og selv om han gjorde det godt, så var det efter min mening ikke helt lige så godt, som det Sarah leverede.

Babou blev stemt ud af seerne, og så var det Annelouise og Sarah der skulle dyste. De havde hver deres stil at optræde på, men de leverede begge to en god præstation. Det var en helt fantastisk finale, og der var udsolgt i Parken, hvor det fandt sted. Selv om jeg ikke selv var tilstede, så kunne jeg tydeligt fornemme stemningen, da jeg så det på TV, og jeg er sikker på, at det har været en uforglemmelig oplevelse for alle som var der. Som sagt, så endte det altså med, at det blev Sarah der vandt X-factor 2011. Jeg ønsker Sarah tillykke med sejren, og jeg glæder mig til at høre mere fra Sarah.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar