torsdag den 11. november 2010

Tommy Hilfiger er i København

Den verdensberømte amerikanske designer Tommy Hilfiger er i disse dage i København. Tommy Hilfiger designer cool, klassisk tøj, og jeg tror ikke at jeg er den eneste som godt kan li hans design. Naturligvis skal Hilfiger spise middag med den amerikanske ambassadør, og møde andre fremtrædende personligheder mens han er her. Dem der har mødt ham siger, at han er et utrolig behageligt menneske, og jeg er ikke i tvivl om, at hans besøg i København vil føre til øget opmærksomhed omkring Tommy Hilfiger tøj, dufte etc.

Når man ser ham på TV virker han meget afslappet i forhold til mange andre designere, og måske er det netop det der gør at alle er så begejstrede for ham. Det sjove er, at jeg tog mig selv i at overveje om jeg skulle købe mig et par Tommy Hilfiger jeans, og det er jo et meget godt billede på, hvor effektivt sådan et besøg er for en designer, selv om vi alle normalt går og bilder os ind, at det naturligvis ikke har nogen indflydelse på hvad vi køber.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar