mandag den 22. november 2010

Årets Fjernvarmedansker - det højeste man kan nå

Hans Kongelige Højhed Kronprins Frederik har nu opnået den store ære at være blevet udråbt til Årets Fjernvarmedansker. Personligt har jeg hele det forgangne år tænkt på, hvem der mon ville blive kåret som Årets Fjernvarmedansker, og det er jo helt fantastisk, at det nu er Kronprinsen der har fået æren. Kronprins Frederik kan nu smykke sig med den eftertragtede titel som tidligere er tilfaldet såvel Connie Hedegaard som Ritt Bjerregaard, så han må jo siges at være kommet i fornemt selskab. Årets Fjernvarmedansker er en af de fineste titler man kan få, så jeg er sikker på, at Kronprinsesse Mary er stolt af sin mand som nu har fået titlen.

Nu glæder jeg mig til at høre, hvem der er blevet Årets Vindmølledansker, Årets-Solenergidansker, Årets Vandsparedansker, Årets Kollektiv-Trafikdansker, Årets Økologidansker, Årets Ikke-Rygerdansker, Årets Afholdsdansker og Årets Politiske-Korrektedansker. Så der er en hel del at glæde sig til, men foreløbig må jeg nøjes med at glæde mig over, at prisen som Årets Fjernvarmedansker er blevet overrakt, og jeg ønsker Kronprins Frederik tillykke med den fornemme pris.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar