torsdag den 2. juni 2011

Kongeskibet Dannebrog

Her til formiddag var jeg en tur forbi Amaliehaven i København, hvor læsere af denne blog vil vide, at jeg holder meget af at gå tur. Den lækre yacht "Vive la Vie" som jeg skrev om for nogle dage siden lå der endnu, men længere nede - ud for Nordre Toldbod lå Kongeskibet Dannebrog fortøjret ved sin sædvanlige plads. Det betyder med andre ord, at Regentparret er kommet tilbage fra deres sommertogt. Jeg knipsede lige et billede af det lækre skib som Kongeskibet Dannebrog jo må siges at være, og selv om solen ikke skinnede direkte på det, så synes jeg nu alligevel, at det flot ud. Det er et helt fantastisk skib som bestemt er Regentparret værdigt. Næste gang Kongeskibet skal på togt er når Kronprinsparret drager afsted på deres sommertogt, men det er først senere på sommeren. Nyd lige det lækre skib:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar