søndag den 5. juni 2011

Pinsekarneval 2011

Så nærmer tiden sig for pinsekarneval 2011, og traditionen tro bliver København omdannet til en herlig folkefest af dimensioner. Det foregår i dagene 10., 11. og 12 juni, og karnevallet åbner fredag d. 10. juni 2011 kl. 15.00 i Fælledparken. Hvis du hører til dem som endnu ikke har oplevet karneval i københavn, så vil jeg anbefale at du reserverer lidt tid i dagene 10. - 12 juni og enten deltager i karnevallet eller står på sidelinien som tilskuer.

Det er gratis at deltage, og det bliver med garanti ikke kedeligt. Det første pinsekarneval i København fandt sted i starten af 1980'erne og siden er det blevet en fast tradition. Så hvis du holder af friske sambarytmer og hyggelig folkefest, så er der god grund til at deltage i pinsekarneval 2011 i København. Det er en fantastisk kulturbegivenhed, og det er dejligt med den slags begivenheder. Det er med til at gøre vores dejlige by mere levende, og samtidig er det endnu en god grund for turister til at lægge vejen forbi København om sommeren.

Jeg skal ikke selv deltage i pinsekarneval 2011, men jeg vil forsøge at overvære så meget af det som jeg kan komme til, for det er altid festligt. Man bliver simpelthen i rigtig godt humør af at se de mange glade dansende mennesker, og jeg hører til dem der tror på, at det er sundt at være glad. Hvis du har lyst til at deltage, så kan du læse mere om det herlige arrangement på hjemmesiden for Copenhagen Carnival 2011, hvor du finder en masse praktiske oplysninger samt andre ting som kunne vare rart at vide i forbindelse med pinsekarneval 2011 i København. Jeg ønsker alle deltagere og tilskuere en rigtig god fest!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar