tirsdag den 21. december 2010

Kiosken KIHOSKH har fået sin egen bog

TV2 Lorry havde her til formiddag et indslag om kiosken KIHOSKH på Vesterbro som nu har fået udgivet sin egen bog. Det er Byens Forlag der har udgivet bogen som har navnet Båv, og det er kioskens kunder der har bidraget til bogen. Jeg har selv boet tæt på KIHOSKH, og jeg har flere bekendte som bor i området, så jeg har ofte været forbi efter forskellige fornødenheder. Det særlige ved kiosken er, at den har et kæmpestort øl-udvalg. Jeg køber gerne et par special-øl, når jeg er der, og mange af deres øl har jeg ikke set andre steder end netop der.

Hvis du aldrig har besøgt KIHOSKH, så kan jeg varmt anbefale, at du gør det. Den ligger på hjørnet af Dybbølsgade og Sønder Boulevard, og det er et rigtig hyggeligt sted. Personalet er altid søde og smilende, og man føler sig virkelig velkommen. Det fremgik af indslaget i TV2 Lorry, at KIHOSKH har sin egen hjemmeside, hvilket jeg faktisk ikke var klar over, men det ved jeg så nu. Så hvis du en dag er i området, så prøv at slå vejen forbi KIHOSKH, for det er et sted der skal opleves.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar