fredag den 3. september 2010

Simone Cameron blev det tredje medlem af Sukkerchok

Simone Cameron blev i dag valgt som det tredje medlem af Sukkerchok. Valget blev offentliggjort i Go' Morgen Danmark som sendte direkte fra Tivoli i København. Simone Cameron er datter af Debbie Cameron, og barnebarn til Etta Cameron. Både Debbie og Etta har sunget hele deres liv og er kommet langt med deres sang, og nu følger Simone Cameron altså i deres fodspor som det tredje medlem af Sukkerchok.

Jeg har her på bloggen fulgt udvælgelsen af den tredje pige til Sukkerchok helt fra begyndelsen, og senest skrev jeg om det i onsdags, da der kun var tre piger tilbage, nemlig Sandra Elsfort, Stephanie Ravn Carlsen og Simone Cameron. Det har været spændende at følge udvælgelsen, og selvom både Sandra og Stephanie var gode kandidater, synes jeg alligevel, at de to piger fra Sukkerchok, Kat Stephie Holst og Malene Quist, har valgt rigtigt ved at tilbyde pladsen som gruppens tredje medlem til Simone Cameron.

Simone Cameron er - ligesom sin mor og mormor, Debbie og Etta Cameron - en glad og smilende pige, som man ikke kan lade være med at holde af. Under hele processen har Simone haft et smil på læben og fremstået som et positivt og imødekommende menneske. Jeg ønsker Sukkerchok held og lykke fremover, og jeg håber at kemien mellem Kat, Malene og Simone bliver ved med at være god. Jeg vil i hvert fald følge Sukkerchok fremover, og ikke mindst Simone Cameron som jeg er sikker på at vi alle kommer til at høre meget mere til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar