lørdag den 4. september 2010

Bibbi & Snif - Country for alle pengene!

Her til aften sad jeg og så Talent 2010 på DR1, og jeg blev meget betaget af Bibbi & Snif, som er far og datter. De er en del af en country-gruppe som hedder Chick'n Roosters og der er virkelig dømt country for alle pengene. Dommerne havde mange rosende ord til Bibbi, som bestemt havde en god og behagelig stemme, men jeg må indrømme at jeg var lige så betaget af Snif. Far og datter leverede tilsammen ægte country-sang, og det lød fuldstændig som "rigtige" amerikanere fra Nashville - uden den danske accent som vi andre trækkes med.

Naturligvis gik de videre til finalen, og jeg glæder mig til at høre mere til Bibbi & Snif. De er virkelig autentiske, og jeg er meget imponeret over, at de selv skriver alle deres tekster. Tjek i øvrigt Chick'n Roosters hjemmeside på linket ovenfor - det er virkelig fed countrymusik. Tak til Bibbi & Sniff for at de stillede op og dermed gav mig og resten af Danmark mulighed for at lære dem at kende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar