torsdag den 26. august 2010

Ryno - en værdig konkurrent til Segway

Forleden skrev jeg om Segway, som jeg synes er helt vildt fed. Nu kan man læse på Business.dk, at der er kommet endnu et ethjulet køretøj på markedet, som ligesom Segway selv kan holde balancen. Det nye køretøj hedder Ryno, og jeg synes det ligner en ethjulet knallert. Ryno udmærker sig ved, at man kan sidde ned - i modsætning til Segway, hvor man som bekendt står op. Jeg synes nu stadig at Segway er fed, men forbedring og videreudvikling af teknologi er jo altid en god ting, da det er det som bringer vores samfund videre, og under alle omstændigheder er Ryno en værdig konkurrent.

Både Segway og Ryno er el-drevne, og som jeg skrev i mit indlæg om Segway, så er jeg en varm tilhænger af den form for køretøjer i København, da det vil gøre luften i byen væsentlig renere og mere behagelig at indånde. Jeg hilser Ryno velkommen, og glæder mig til jeg ser den første af slagsen i Københavns gader.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar