tirsdag den 7. juni 2011

Gardenia, Valletta

Her til aften gik jeg en tur nede ved Amaliehaven, da jeg fik øje på denne lækre yacht. Den hedder Gardenia og har formentlig sejlet hele vejen hertil fra Valletta i Malta, hvor den har hjemhavn. Det er et fantastisk skib, og det er svært at lade være med at drømme, når man ser sådan en lækker yacht. Der er ofte både større og dyrere yachts i Københavns Havn og i særdeleshed ved Amaliehaven, men hvis jeg skulle vælge en af dem, så ville jeg helt klart vælge en i stil med Gardenia her, for det er en lækker klassisk yacht som hverken er for stor eller for lille. Prøv lige at nyde billederne - så er jeg helt sikker på, at du vil give mig ret i, at Gardenia fra Valletta er et drømmeskib. Dejligt at den er kommet forbi Københavns Havn, så vi kan nyde synet af den. Jeg håber bestemt vi kommer til at se Gardenia igen her i København.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar