mandag den 14. november 2011

Julemarked i Nyhavn 2011

I går havde jeg den fornøjelse at spadsere gennem nyhavn, og til min store glæde bemærkede jeg, at Julemarked i Nyhavn 2011 allerede er ved at være på plads. Faktisk har de gæve folk i Nyhavn allerede pyntet hele gaden op til jul, og selvom vi endnu ikke er kommet til 1. december kunne jeg alligevel ikke lade være med at komme lidt i julestemning.

Hvis du hører til dem som ikke har oplevet Nyhavns julemarked, så vil jeg varmt anbefale at du lægger vejen forbi. Det plejer altid at være hyggeligt, uanset hvilken dag på ugen man kommer forbi. Der er altid masser af sjove ting til salg, og hvis man hører til dem der hvert år mangler en god idé til en lille gave, så er der et væld af muligheder at finde ved julemarkedet i Nyhavn.

For mit eget vedkommende er det i hvert fald blevet en fast tradition at besøge Nyhavn i juletiden, for det er simpelthen så hyggeligt og afslappende at gå og kigge i de mange boder. Og hvis kulden bider, så kan man jo altid gå ind på en af de mange restauranter og få en bid mad, inden man igen begiver sig ud i vinterkulden. Jeg håber andre gader i byen vil lade sig inspirere af Nyhavn og åbne deres eget julemarked, for det er den slags som er med til at bringe os allesammen i julestemning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar