fredag den 1. juli 2011

Yacht Daydream, Bikini, M.I.

I går aftes gik jeg en tur ved Københavns Havn, og som altid kom jeg forbi Amaliehaven, hvor der lå to lækre yachts. Den ene af dem er Daydream fra Bikini på Marshall Islands. Daydream er bygget af Christensen Yachts som trods det danskklingende navn er amerikansk. Personligt synes jeg, at Christensen bygger nogle virkelig flotte yachts, og selvom billederne nedenfor er taget, mens det var mørkt, kan man godt se, at Daydream er et utrolig lækkert skib. I øvrigt synes jeg, at de fleste yachts er mindst lige så flotte når det er mørkt, som de er i dagslys, fordi de som regel er smukt lyst op om aftenen, og Daydream er ingen undtagelse. Det er et helt fantastisk skib, og som altid når man ser sådan en lækker yacht, så kan man slet ikke lade være med at drømme sig ombord på skibet, mens det sejler langs Middelhavets kyster på en varm sommeraften. Jeg håber bestemt ikke det bliver sidste gang, vi ser Daydream i København, og hvis du ligesom jeg holder af lækre både, så nyd lige de her billeder:




Ingen kommentarer:

Send en kommentar