mandag den 11. juli 2011

Yacht Utopia, George Town, C.I.

I går aftes var jeg ude at gå en tur, og i Københavns Havn ved Amaliehaven lå denne lækre yacht. Den hedder Utopia og har hjemme i George Town på Cayman Islands. Dette lækre skib er bygget i 2004 på det hollandske værft Feadship. Der var mange andre end mig som også gerne ville beundre yachten Utopia, og derfor var jeg nødt til at stå og vente mellem hvert billede jeg tog, for at der ikke skulle stå nogen lige foran kameraet, mens jeg tog billedet. Derfor kan man også se, at det på nogle af billederne er ved at blive mørkt, da jeg var der lige omkring solnedgang. Heldigvis tager en yacht sig som regel også godt ud om aftenen, hvor man kan se de mange lamper, og det er også tilfældet med Utopia. Nyd lige billederne - og husk at det er tilladt at drømme! :)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar