fredag den 1. juli 2011

Yacht Big Fish, Bikini Atoll, M.I.

Denne lækre yacht spottede jeg sent i går aftes i Københavns Havn ved Amaliehaven. Den hedder Big Fish og har hjemme ved Bikini Atoll som hører under Marshall Islands. Big Fish ser ud til at være en relativ ny yacht, og jeg kan ikke forestille mig, at det kan lade sig gøre at kede sig ombord på sådan et lækkert skib. Det er første gang jeg ser denne lækre yacht i København, men jeg tør ikke udelukke, at den har været her tidligere. Under alle omstændigheder, så håber jeg at vi igen får besøg af Big Fish i Københavns Havn, for sådan et lækkert skib er jo en ren nydelse at kigge på. Selv om billederne er taget et godt stykke tid efter solnedgang, så tror jeg godt, man kan se, at Big Fish fra Bikini Atoll er en virkelig lækker yacht.





4 kommentarer:

  1. Ligger der stadig. Så den så sent som i dag.

    SvarSlet
  2. Hej Anonym!
    Jeg så den godt her til formiddag, da jeg var forbi. Der er i øvrigt kommet en ny yacht - Dione Sky. Ved ikke om den lå der, da du var der. Se indlæg fra i dag.

    SvarSlet
  3. charterskib. www.mybigfishcharters. com

    SvarSlet
  4. Jeg så den ved middags tid hvor den lagde til ud for Amaliehaven

    SvarSlet